..

En blogg om en bilgalen familj

måndag 6 maj 2013

När man har mycket i livet så finns inte tiden över..

Ja se där ja..

Ännu ett hopp!

Nytt år och nya möjligheter, fast vi har ju varit inne i det nya året i över 4 månader nu..
Jag och Tobbe är båda 1 år äldre, ungarna växer, snart sommarlov!
Vi båda har jobben kvar, och livet rullar på.
Sakta men säkert har jag börjat få kontroll med det här ang ekonomin som varit och den som är nu.

Efter att man har varit arbetslös länge, blandat med att Tobbe också varit det till och från så sätter sånt skit spår. Nu förstår jag ordspråket "Det är lätt att vara efterklok", ett ordspråk jag själv hatar.
Men men bara att bita i det sura äpplet och sikta framåt!

Längtar enorm till semestern! Få vara med familjen hela dagarna och hitta på roliga saker.
Har skrivit ner lite som jag vill göra, bla Furuviksparken, danmark, silja line, museum, ronneby.
Och så massa bad och lek. vi får se vad som blir av!
Så hoppas vi på lite egentid också.



Är hemma och vabbar just nu så ska väcka Hemi som sover lite middag, sen får vi se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar