..

En blogg om en bilgalen familj

torsdag 15 november 2012

Bandit kryssning + annat

Jepp i helgen som va så åkte vi och lämnade barnen till deras gammel farmor och farfar. Va ett tag sen de va hos dom men det gick bara bra =) tyvärr fick ju Nova vattenkoppor dagen innan vi lämnade dom men vi hade förberett dom på att hon kanske skulle ha det.

Vi åkte sedan hem och fixade lite för att sen packa iväg oss till Hammarby för att träffa vårt resesällskap till kryssningen. Tobbes polare sen barnsben och hans tjej. De förkröka lite medans jag väntade då jag ville ha mat i magen först. Är ju ett bra tag sen jag drack större mängder och ville inte gå ombord as full =p

Väl ombord på båten blev det taxfree och sedan hytten för att skåla och fira resan innan kvällens första band skulle spela.

Kryssningen blev helt klart as bra och super kul! Har inte skrattat så mycket på länge och det behövdes! Skratta så tårarna nästan föll =p ett perfekt resesällskap som vi planerar att åka iväg med flera gånger =)
Bla satt några från seether bakom oss på taco buffén och kommenterade tillslut vänninan att hon är så smal och bräcklig hon kan ju gå mitt itu! Haha Gud va vi skratta då ;) hennes kille fick komplimanger också av en äldre full herre på en av pubbarna och ja.. Den händelsen drog vi upp hela natten .

Efter kryssningen så har jag känt mig typ bakis om dagarna. Trött, hängig, illamående och ont i magen. Trodde på matförgiftning av den äckliga taco buffén eller nått..
Men i förrgår fick jag en bekant smärt i övre delen av magen så gick till doktorn igår och fick mina misstankar bekräftade. Min magkatarr har blossat upp, kommit tillbaka eller vad man nu säger.. Förmodligen pga mina smärtstillande jag fått från sjukan pga min sönderdragn axel. Suck.. Så nu får jag leva på Alvedon samt medicineras mot magkatarren.. Livet är bra härligt ibland..

Och Novas vattenkoppor.. Ja hon blev dubbelt så drabbad än Hemi stackaren =( helt prickig över allt och haft feber.. Men nu börjar det nog ge med sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar